کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316295 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیپد ۱۲ اینچی احتمالا با قلم استایلوس روانه بازار می‌شود

KGI پیش‌بینی کرده که اپل به همراه آیپد ۱۲ اینچی خود که انتظار می رود امسال رونمایی شود یک قلم دیجیتال انتخابی را نیز به عنوان لوازم جانبی آن عرضه خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ انتظار می‌رود که این قلم همچنین آیپد پرو 12 اینچی اپل در سه ماهه دوم سال 2015 عرضه شوند. ظاهرا این قلم نیز توسط درگاه لایتنینگ شارژ می‌شود. اگر چه معمولا گزارش‌های این‌ چنینی KGI برگرفته از اطلاعاتی است که از زنجیره تامین شرکت‌ها درز کرده و در گذشته نیز بسیار قابل اعتماد بوده و معمولا درست از آب درآمده‌اند ولی برخی تحلیل‌گران چندان به این گونه گزارش‌ها در اثبات پیش‌بینی‌های خود اکتفا نکرده و برخی پتنت‌هایی که در طول سال‌های اخیر توسط اپل برای یک آیپد مجهز به قلم رویت شده و البته نیاز اپل به ارائه یک آیپد متفاوت نه فقط در بزرگ‌تر شدن اندازه صفحه نمایش را برای گمانه‌زنی در مورد عرضه قلم توسط اپل مد نظر قرار می‌دهند.

مینگ‌چی‌کو در این مورد اعتقاد دارد که این قلم به عنوان یک ابزار جانبی اختیاری ارائه خواهد شد و در بسته‌بندی آیپد نخواهد بود چرا که این قلم موجب افزایش قیمت آیپد پرو خواهد شد. ارائه قلم از این جهت قابل توجه است که iOS از همان ابتدای معرفی خود در سال 2007 مبتنی بر ورودی لمس انگشتان دست بوده است. از این رو هنوز مشخص نیست که آیا این قلم با آیپدهای قدیمی‌تر نیز سازگار است یا خیر اما بدون تردید به عنوان ابزار جانبی مناسبی برای آیپد با نمایشگر بزرگتر که شایعاتی در مورد آن مطرح است، خواهد بود.

اگر چه شاید شما این جمله را قبلا شنیده باشید ولی خوب است که به یاد بیاوریم که استیو جابز هیچگاه حداقل در ظاهر طرفدار استفاده از قلم در ابزارهای هوشمند نبود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24708 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/29 تعداد مشاهده: 1303
سافت گذر